טיפול רגשי במוזיקה לילדים

טיפול רגשי במוסיקה לילדים

טיפול רגשי במוסיקה לילדים נועד לפתרון בעיות שונות לאחר אבחונן. שיטת טיפול זאת מועדפת אצל ילדים אשר מתקשים בחשיפת רגשותיהם ובעיותיהם במלל, דיבור או שיחה. מטפל רגיש ומיומן יודע למצוא את הדרך המתאימה ביותר לצרכי מטופליו הצעירים. הטיפול מתאים לילדים בגילאים שונים משני המינים. גיל וינטרוב עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע חשוב.

טיפול רגשי במוזיקה לילדים – לשדרוג רמת חייהם

טיפול רגשי במוסיקה לילדים נועד להעצמתם מתוך מטרה לאפשר להם לפתור בעיות קיימות לטובת חיים עתידיים נוחים ומהנים יותר. המוסיקה הינה שפה אוניברסלית המחברת בין אנשים, מרגיעה, מאזנת נפשית, מעצימה ומחברת לכוחות הפנימיים המצויים בכל אחד. כל מטופל יוכל לבחור באופי המוסיקה המתאים לטעמו האישי. כך נגינה, הקשבה לשיר או נעימה וכדומה. בחירת סוג המוסיקה יכולה להעיד על הבעיות המטרידות אותו ועל המצוקות האופייניות וכך יכול המטפל ללמוד עליהם. הבעיות מתבטאות במצוקות רגשיות מתמשכות וכוללות, בין היתר, אמירות, בכי, חרדות, חוסר עניין בפעילויות חברתיות, מצב רוח ירוד, עצבנות ועוד. במקרים בנוסף להם עלולים לצוץ קשרים חברתיים דוגמת קושי להתנהלות טבעית בשוטף, קשיים בשפה, אחרים, מוטוריים כמו אחיזת עפרון ועוד.

טיפול מובנה ומקיף

תחילת הטיפול הוא באבחון המסתמך על שיחות מקדימות עם ההורים, עיון במסמכים שונים כולל רפואיים ואחרים ושיחות עם הילד. בהמשך יתחיל הטיפול אשר יכול להימשך מספר פגישות נדרשות על פי הצורך. המטרה היא יצירת קשר חם וישיר עם המטופל בדרך של התנסות מוסיקלית ושיחות. המטרה היא חיזוק הביטחון והערך העצמי שלו, וכן, יצירת איזון נפשי נכון עבורו כדי לאפשר לו, בין היתר, להתמודד היטב עם אתגרים עתידיים. על הדרך ליצור אצלו שמחת חיים ומוטיבציה פנימית חיובית.

שירות ממטפל בעל שם

גיל וינטרוב מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. שירותיו כוללים ייעוץ מותאם סיטואציה, הקשבה והפנמה, שיטות טיפול שונות, מחירים נוחים ועוד. הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים מוצלחים ללקוחות רבים, מהתמחות והשתלמות במוסיקה על גווניה השונים ועוד. הוא ישרת בשמחה נוספים.

טיפול רגשי במוזיקה לילדים

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ואנו ניצור איתכם קשר

    קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל