קבוצות העצמה לילדים ונוער

קבוצות העצמה אינטימיות להתפתחות והעצמה אישית של הילד/ה בכל המישורים, עד 6 משתתפים בקבוצה.

במפגשים חד שבועיים יפגשו הילדים בקליניקה לחוויה מוסיקלית והתפתחות אישית בתחומי חיים שונים.

מבנה המפגש:

כל מפגש נחלק לשני חלקים:

החלק הראשון כולל דינמיקה קבוצתית בה הילדים משתפים וחולקים חוויות רלוונטיות, התנסויות/התמודדויות שעברו ונתקלו בהם במהלך השבוע ובכלל, יצירת שיח ופרשנויות חדשות לסיטואציות שונות, הכרת תרגילים ואיזונים שונים ליצירת שקט פנימי, קבלת כלים להצלחה, חיזוק הביטחון העצמי והעלאת הערך העצמי.

החלק השני של המפגש הוא חלק יותר חווייתי/אומנותי בו ננגן יחד בכלי נגינה שונים ובתפקידים שונים, ניצור ונתמקד בהפקת קטע מוסיקלי ייחודי לאותה קבוצה בעל ערך מוסיקלי אומנותי.

בנגינה המשותפת נשים דגש על הקשבה, שיתוף פעולה, התאמה, וויתור ויצירתיות. המשתתפים יהיו שותפים ועדים לתהליך של בניית קטע מוסיקלי ודרך זה ילמדו בצורה ברורה ערכם של תהליך והתמדה.

היתרונות בעבודה קבוצתית הם רבים: המפגש הקבוצתי הופך להיות בעצם פלטפורמה בה ניתנת לילד הזדמנות להעז, לנסות, להכיר, לטעות, להצליח ולראות שהוא לא לבד, יש עוד ילדים הנמצאים 'באותה הסירה' שחווים גם אתגרים דומים או שונים.

במהלך הזמן ובאופן טבעי נוצרת בקבוצה אוירה טובה המעודדת צמיחה והפריה הדדית והמפגשים הופכים להיות מפגשים חברתיים שכולם נתרמים, נפתחים, מתפתחים, חולקים וחווים התקדמות משמעותית באותו נושא שבעבר היה אתגר….

הקבוצה מתאימה מאוד לילדים הזקוקים לחיזוק הכישורים החברתיים, העלאת הערך העצמי, חיזוק הביטחון העצמי, איזון רגשי, ילדים המתמודדים עם קושי בדחיית סיפוקים, ילדים הנוטים להתפרצויות זעם, חרדות, פחדים וכמעט כל אתגר.

בניית הקבוצות נעשית בדקדוק ובשיקול רב תוך התחשבות בגיל הילדים בכל קבוצה, אופי האתגר של כל משתתף ומשתתפת וזאת על מנת ליצור קבוצה הומוגנית 'הדוברת אותה שפה' בה הילדים מרגישים יותר נוח להיפתח, לשתף, לחלוק ולהגיע לתוצאות ושיפורים מדהימים באותו נושא.

מוזמנים ליצור קשר לקבלת פרטים נוספים.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל