טיפול רגשי וקואצ'ינג לילדים

מרגישים שילדכם לא מאוזן רגשית? כל דבר 'מקפיץ' אותו? מוציא דברים מפרופורציה? נמצא בסגירות? מופנמות? חרדות? נראה שמשהו עובר עליו…?? יש מה לעשות!!!

בתהליך של (סביב) 12 מפגשים ניצור שינוי משמעותי אצל הילד/ה המוביל לאיזון רגשי, שלמות אישית וקבלה עצמית, חיזוק הביטחון והערך העצמי.

בעזרת טכניקות טיפול שונות נאתר את 'שורש האתגר', נפרוק מטענים שליליים שנחקקו בתת המודע ויצרו/יוצרים חסמים רגשיים, אמונות מגבילות, המובילים/מובילות 'לתקיעות' ותסכול אצל הילד/ה. נטעין רגשות חיוביים/אנרגיות חיוביות, כלים חדשים ויכולות חדשות שילוו את המונחה בשגרת היום יום ויאפשרו לו/לה לחיות חיים נינוחים, איכותיים ומוצלחים בעלי משמעות. נעבד מחדש אירועים משמעותיים/טראומטיים בחייו של הילד/ה וניתן להם פרשנות חדשה וחיובית, נלמד לקרוא סיטואציות מחיי היום יום בצורה אובייקטיבית ונכונה, ננגן, נקשיב ודרך הנגינה וצלילי המוסיקה נחזק את ההקשבה הפנימית והחיצונית, 'נמוסס' ונפתח אזורים חסומים בערוצי האנרגיה השונים אצל המונחה ובכך נקבל זרימה הרמונית שלמה ומאוזנת.

הטיפול משלב מס' שיטות ובינהם: NLP, קינסיולוגיה, תרפיית מימדים, נגינה, ריפוי בצלילים(קערות טיבטיות) וקואצ'ינג. מותאם בצורה מדויקת לאותו/אותה מונחה על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר ולהצליח בהשגת המטרות.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל