טיפול רגשי לנוער

טיפול רגשי לנוער בתקופת התבגרות הסוערת

טיפול רגשי לנוער נדרש בנסיבות שונות ובהתאם לצרכי המטופל. אחד הטיפולים הייחודיים הינו באמצעות מוזיקה. אופי הטיפול וסוג המוסיקה המתאימה לכל סיטואציה ייבחרו על פי האבחון והצורך. הטיפול מתאים לבני שני המינים בגילאים שונים. גיל וינטרוב עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע רב.

טיפול רגשי לנוער – להרגעת מתחים קיימים

טיפול רגשי לנוער נועד להוריד מתחים הנוצרים באופן טבעי בגלל גילם ותקופת ההתבגרות. כך קשיים בוויסות  רגשי, קשיים חברתיים ומצוקות הקשורות לזהותם. הדבר מתאפיין בין היתר בקוצר רוח, בשינויים תכופים במצב הרוח ועוד. בסיטואציות כאלו הם אף נוטים שלא לשתף את הוריהם, מוריהם ואנשים מבוגרים מהם, ולרוב, גם אינם נפתחים לסביבה הקרובה. הבעיות הללו מחמירות כאשר המתבגר סובל מהפרעות קשב וריכוז, פעלתנות יתרה או מוגדר כבעל צרכים מיוחדים. טיפול באמצעות מוסיקה יכול לתרום רבות בגלל שהמוסיקה הינה שפה אוניברסלית המחברת בין אנשים, מרגיעה, מאזנת נפשית, מעצימה ומחברת לכוחות הפנימיים המצויים. יותר מכך, כל אחד נחשף למוסיקה, שירה וצלילים מיום היוולדו ולכן מתחבר אליה. מומחה לטיפול בעל כישורים מוסיקליים יכול מצוא את שיטת הטיפול המתאימה לאחר האבחון שהוא מבצע.

תהליך מורכב בשלבים

תהליך הטיפול ייעשה בשלבים הכוללים למידה על מצבו של המטופל וצרכיו. בנוסף, הוא ילמד על טעמו האישי במוסיקה ואהבותיו על פי כל אלו הוא יציע מספר אפשרויות. המטופל יכול לבחור בסוג המוסיקה, בשירים, בכלי המוסיקלי האהוב עליו וכדומה. הוא יביע את עצמו באמצעות הכלי שיבחר לנגן עליו, השיר שיושמע לאוזניו ועוד. זאת הינה, למעשה, דרך ייחודית בה הוא מביע עצמו באופן רגשי ופיזי. המטרה העיקרית שהוא ייפתח אל המטפל ויביע מצוקותיו ותחושותיו לטובת יישום תהליך טיפולי מוצלח שיחזק את הערך וביטחון העצמי שלו, יאזנו נפשית וישדרג חייו.

שירות מסור

גיל וינטרוב מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. שירותיו כוללים ייעוץ, הקשבה והפנמה, שיטות טיפול שונות, מחירים נוחים ועוד. הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים, מהתמחות והשתלמות במוסיקה על גווניה השונים ועוד. הוא ישרת בשמחה נוספים.

טיפול רגשי לנוער

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ואנו ניצור איתכם קשר

    קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל