טיפול רגשי קבוצתי לילדים

טיפול רגשי קבוצתי לילדים בעזרת מוסיקה יכול להועיל רבות. הטיפול חיוני בעת שהם מצויים במצוקה רגשית הגורמת לתפקודם הלקוי. כל אחד מהחברים בקבוצה יזכה לשיפור במצבו בזכות המוסיקה שהיא גורם מחבר ובעל אפקט מרגיע. הטיפול מתאים לבנים ובנות בטווחי גילים שונים. גיל וינטרוב עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע רב חשיבות.

טיפול רגשי קבוצתי לילדים – בעל יתרונות רבים

טיפול רגשי קבוצתי לילדים מוסיף המון בגלל החברותא הנוצרת ומתגבשת במהלכו. גם ילד מופנם וחסר ביטחון עצמי יכול להשתלב בקבוצה במוקדם או במאוחר ולקבל חיזוקים שיסייעו לו להתגבר על מצוקות רבות. הדבר נכון למוסיקה שהיא שפה בינלאומית שכל ילד נחשף אליה תוך הקשבה לנעימות ושירים, באמצעות ניגון על כלי כזה או אחר ובדרכים אחרות. היא מרגיעה, מאזנת נפשית, מעצימה ומחברת לכוחות הפנימיים המצויים בכל אחד. המטפל יבחר את אופי המוסיקה והטיפול על פי צרכי הילדים, אהבותיהם וטעמם האישי. טיפול זה מהווה חלופה מוצלחת לילדים אשר מתקשים להביע עצמם בדיבור או בשיחה. הטיפול הקבוצתי נועד לעבוד על בעיות מוכרות הנובעות ממצוקות רגשיות מתמשכות ואחרות.

סימפטומים קיימים

ניתן למצוא סימפטומים קיימים הנובעים מהמצוקות ואותם ניתן למזער או לחסל כליל. הן באות לידי ביטוי באמירות, בבכי, בחרדות, בחוסר עניין בפעילויות חברתיות, במצב רוח ירוד, בעצבנות ועוד. הם אלו אשר אף גורמים לקשיים חברתיים וקוגניטיביים, בקושי לתפקוד ועוד. כל ילד יזכה ליחס אישי ומעקב צמוד שנועד לעבוד על המצוקות הספציפיות אותו הוא חווה. טיפול אינדיבידואלי כזה יחדד וישלים את הקבוצתי. המטרה היא לחיזוק ערך וביטחון עצמי, ליצירת איזון פנימי שקט, ליצירת כישורים חברתיים, שמחה פנימית מוטיבציית על, ובאופן כללי, לשדרוג רמת החיים.

שירות ממטפל בעל נוכחות

גיל וינטרוב מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. שירותיו כוללים ייעוץ פרטני לכל מצב, הקשבה והפנמה, הכלה ומסירות, שיטות טיפול שונות, מחירים נוחים ועוד. הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים מוצלחים ללקוחות רבים לארוך זמן, מהתמחות והשתלמות במוסיקה על גווניה השונים ועוד. הוא ישמח לשרת נוספים.

טיפול רגשי קבוצתי לילדים

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ואנו ניצור איתכם קשר

    קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל