טיפול בקערות טיבטיות

ריפוי בצלילים – קערות טיבטיות

ידוע שצלילים משפיעים על גוף האדם בצורה עמוקה ביותר.

סוגי מוסיקה שונים גורמים לנו לתחושות והרגשות שונות. יש צלילים שמכניסים אותנו למתח ויש צלילים שעוזרים לנו להירגע, ישנם צלילים שבא לנו לקפוץ איתם וישנם צלילים כאלה המכעיסים ועל זו הדרך… בעזרת המוסיקה אפשר לעורר מצבים רגשיים שונים ואף לעבור ממצב רגשי אחד למצב רגשי אחר.

יש צלילים מסוימים שפועלים על גופנו באופן כזה שמעורר את מנגנון הריפוי העצמי של הגוף ומתחיל תהליך של ריפוי.

צלילי הקערות הטיבטיות הם צלילים מרפאים המייצרים רטטים שיודעים בתדריהם לחדור אל תוך מסלולי ומרכזי האנרגיה של הגוף, למוסס חסמים ומשקעים שעוצרים את הזרימה ההרמונית האנרגטית בגוף ובכך פותחים ומשחררים את מה שתקוע. כמובן שיש לזה השפעה אדירה על התחושה הכללית והאיזון הרגשי של האדם.

הטיפול בעזרת קערות טיבטיות מסייע לריפוי מחלות פיזיות ונפשיות, משנה תודעה, דבר המוביל להבראה, התפתחות וצמיחה אישית.

בטיפול הרגשי תודעתי המשולב שלי, אשלב את הריפוי בצלילי הקערות הטיבטיות בצורה הרמונית ונכונה כחלק שתורם ומשלים את התהליך הטיפולי השלם.

 

טיפול בקערות טיבטיות

טיפול בקערות טיבטיות בסביבה נעימה

טיפול בקערות טיבטיות נחשב לטיפול מדיטטיבי ייחודי. הוא פועל על האלמנט התודעתי. מקורו בטיבט אבל הוא נולד עוד לפני שהמדינה הנ"ל נוסדה. הוא מיועד, בעיקר, לטיפול של מבוגרים אבל גם נדרש מעת לעת כטיפול תומך בילדים בגילאים שונים. מתאים לבני שני המינים. גיל וינטרוב עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע רב.

טיפול בקערות טיבטיות – באמצעות צלילים המופקים מהן

טיפול בקערות טיבטיות הינו אלטרנטיבי ומבוסס על צלילים ורטט ייחודיים המופקים מהקערות הנ"ל. היתרון הרב הוא בריפוי מכאובים והקלה עליהם ללא שימוש בתרופות ומכשירים חודרניים ואחרים. הן פועלות ברובד של הגוף והנשמה. התדר המשתנה מכוונן ומאזן את המבנה האנרגטי והפיזי אצל המטופל. הצלילים והרטט המופקים מניעות את הגוף להפעיל מנגנוני ריפוי המצויים בתוכו. המוח מגיב אף הוא לתדרים ומשפיע בדרכו על הגוף. ניתן למצוא מגוון קערות בגדלים שונים היוצרים צלילים מגוונים. מטפל מומחה מכיר אותם ויודע לבחור את הקערות המתאימות לטיפול בכל סיטואציה.  הצורך בטיפול אלטרנטיבי כזה נדרש כאשר המטופל חווה  בעיות של קשב וריכוז, סובל מחוסר בביטחון עצמי ושקט נפשי, מהערכה עצמית לקויה ועוד.  כל אלו ואחרים גורמים לכשלים בתפקודו. הצורך הוא לטיפול אשר יעצור את הלקויות הללו ובנוסף ישפר מצבו הנפשי והפיזי.

טיפול ייחודי

טיפול זה הינו רוחני ומשפיע רבות על התודעה.  ראשיתו באבחון על ידי שיחות עם המטופל ועיון במסמכים רפואיים ואחרים. הוא מתבצע, בין היתר, במסגרות קבוצתיות המאפשרות שיח, התנסות משותפת, קבלת מידע על מצוקות אחרים ועוד. המטרה היא להביא לשיפור תפקוד המטופל ולאפשר לו לעמוד במשימות ובאתגרים שוטפים, וכן, ליצירת מוטיבציה ושמחת חיים אצלו בדרך לשדרוג איכות חייו.

שירות ממטפל בעל יכולות מוכחות

גיל וינטרוב מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. שירותיו כוללים ייעוץ פרטני לכל הורי מטופל וסיטואציה, הקשבה והפנמה, שיטות טיפול שונות ומעולות, מחירים נוחים ועוד. הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך זמן, מהתמחות והשתלמות במוסיקה על גווניה השונים ועוד. הוא ישמח להעמיד את יכולותיו המוכחות וכישוריו לטובת נוספים.

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ואנו ניצור איתכם קשר

    קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל